Crochet

WIP Sunday LOL – oops

Super late  WIP post but who makes the rules anyway? I've been majorly off schedule this week, as i mentioned previously i have a massive baby order. So i wanted to plan and count my yarn stash and work out what i need and make lists because why not? - I also went out Friday… Continue reading WIP Sunday LOL – oops

Crochet

WIP Wednesday: Crochet Gingham | And a hi from Peter Rabbit

I can't believe it's been a whole week since the previous WIP Wed!? What is even that all about. I did mention that i would be trying out some cable crochet blanket, but i actually started another project. Its the Gingham blanket by Daisyfarmcrafts - I spotted this a while back on her Instagram So me… Continue reading WIP Wednesday: Crochet Gingham | And a hi from Peter Rabbit

Crochet

Wipith Wednesday-ith | Jan 3rd 2018

Well hello, i bet you didn't expect a wip post from me LOL - SO I have had this C2C blanket since last year and i am almost finished but because its quite big, like i mean it's the biggest blanket i have ever made. My mum has made about 5 throws in the past… Continue reading Wipith Wednesday-ith | Jan 3rd 2018

Crochet

Wednesday BLEUGH

https://www.youtube.com/watch?v=QnqlsE2XfFk     My song trying to get through all the finishing touches, projects not done and my life.     Quick post, no wips today i've been out all day. I went to a local vigil this evening in respect for the events recently in Manchester. I don't really want to remind everyone on… Continue reading Wednesday BLEUGH

Crochet

WIP Wednesday – Making progress yay!

  Firstly, i can't remember if i showed you my business cards LOL but yeah here's a picture of them. That's the front, on the back i have my social links and blog. Happy WIP Wednesday, I am recovering from having to frog the bloody star blanket and I've been crocheting like mad to get… Continue reading WIP Wednesday – Making progress yay!

Crochet

Crochet owl & blanket

Happy Saturday folks! I've limited myself on how many days a week i am blogging as i just seem to be so damn busy lately. The washing just piles up and I can't seem to figure out why AND socks are going missing. I refuse to buy any more damned socks! So I've been making… Continue reading Crochet owl & blanket

Crochet

WIP wednesday

  WIP Wednesday folks! I'm trying to this star blanket done by this week so it's out of the way. I literally have one million things to do for the website launch and that includes pre making ALOT of stuff. I did wonder why i didn't start the crocheting and getting a head a while… Continue reading WIP wednesday

Crochet

WIP Wednesday – A bit of a quickie

  Technically this isn't a work in progress as I've just finished it. I've not even bothered weaving in the ends! OKAY - It's a C2C washcloth aka flannel, them things that clean you! So if you are like me, when i clean my bathroom i tend to chuck out bottles and when it comes… Continue reading WIP Wednesday – A bit of a quickie

Crochet

WIP Thursday (New trend)

  So yesterday was a crap day. I didn't crochet til around 10PM, well properly. I did some more of the baby dress in the morning but all day i felt so tired. I think I was just having a low day but I feel good today 😀 I was up late a few nights… Continue reading WIP Thursday (New trend)

Crochet

Where I’m at with the Bat! – Not very far

Okay i will admit something right now! I got distracted making this and i decided to make my friends daughter a dress. I've got a ton of Drops cotton left WELL it looked a lot and now i've ran out of yarn to finish the dress and it's not even half way. ALSO I think… Continue reading Where I’m at with the Bat! – Not very far